részletes keresés
-- vagy --


Milyen kategóriában szeretnél keresni?

Gyakori kérdések

 

 

Mi történik azután, hogy elküldtem a megrendelésem?

Kollegáink hamarosan (1-24h) felveszik Veled a kapcsolatot, hogy a megrendelés részleteit megbeszéljék, illetve ha kérdésed van a megrendelt eszközökkel kapcsolatban, akkor arra válaszoljanak.

 

Mikor kapom meg a megrendelésem?

Általában a megrendelést követő második munkanap 8-17h között. Ez azonban függ a termék raktári állapotától, a fizetés módjától (előutalás esetén meg kell érkeznie a bankszámlánkra a termékek teljes vételárának) és a megrendelés idejétől is.
 

Hitelügyintézéssel kapcsolatos kérdésem, problémám van. Segítetek?

A Cetelem ügyfélszolgálata áll rendelkezésedre (06 1) 458-6070) munkaidőben!
 

Hogy tudom lemondani a megrendelésem?

Telefonon (70/396-2406), e-mailben (info@biciklikk.hu), írásban is lehetőség kínálkozik rá.

  

Ha esetleg valami történne a kerékpárral, a garanciával csak Önökhöz fordulhatok, vagy bármely márkaszervizhez?

Természetesen hozzánk is, illetve az adott márka szakszervizéhez is fordulhatsz. Egyes gyártók telefonon hívható ingyenes számmal állnak a vásárlóik rendelkezésére.
Szerviz: 70/396 2410 , e-mail:  info@biciklikk.hu
Tanácsadás, támogatás: 70/396-2406, e-mail: info@biciklikk.hu

 

Hogy lehet megrendelni a termékeket a webshopban?

 A termékek menü pontra kattintva kiválaszthatod a terméket, majd a kosár gombra kattintva a termék bekerül a kosaradba. A kosár oldalon a pénztár gombra kattintva kezdődik a megrendelési folyamat. A folyamat legvégén - miután lezártad a megrendelést - lehetőség van egyéb közlendők megadására is, ezt a "Megjegyzés" rovatba kell beírni. Ezt követően zárul le végleg a megrendelés folyamata. Ezek után kollégáink telefonon felveszik Veled a kapcsolatot, visszaigazolják a terméket, még egyszer pontosítják az adatokat. A megrendelés innentől válik hivatalossá.


Nem kaptam semmilyen e-mailt rendelésem tárgyában, mit tegyek?

Elsőként nézze át a spam mappáját, ahová a levélszemetek kerülnek. Előfordulhat, hogy levelező rendszere kéretlen levélnek tekinti megrendelésed. Ha ott nincs, feltétlenül hívj minket telefonon (70/396-2406), hogy orvosolhassuk a problémát.

 

Hogy lehet hozzájutni a megrendelt termékekhez?

Személyes átvétel esetén, előzetes egyeztetés alapján a terméket átveheted az alábbi átvételi pontokon:

Pécs, Kodály Zoltán utca 3.
Nyitva tartás: H-P: 9-18h, Szo: 9-18h
Tel: 70/ 396-2406

Budapest, Boráros tér 6.
Nyitva tartás: H-Szo: 9-18h
Tel: 70/ 396-2417

  • Személyes átvétel csak előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén lehetséges!
  • Utánvét esetén a terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki, melynek ellenértékét a futárnak kell kifizetned.
  • Előre utalás esetén a termék akkor kerül kiszállításra, ahogy az ellenértéke a számlánkon megjelenik!

 

Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ha hibás felhasználónevet vagy jelszót írtál be a belépésnél, megjelenik egy link: Elfelejtett jelszó.  

Erre kattintva megadhatod e-mail címed, melyre elküldjük az új jelszavad.

 

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítás időpontja sok mindentől függ. A raktáron lévő termékeket már a megrendelés napján feladjuk, ezek akár 48 órán belül Nálad vannak . Egyéb esetben a szállítási határidő akár 2-5 munkanap is lehet, a kiszállítás pontos dátumát kollégáink közlik.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Magyarország területén kiszállítás bruttó 50.000 forint felett INGYENES!
További fizetési és szállítási információk itt találhatók.
 

Interneten keresztül vásároltam a terméket, de mégsem vagyok elégedett a megrendelt termékkel. Mennyi időm van visszaküldeni?

A biciklikk-nél az online vásárolt termékek esetében 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A terméket ilyen esetben a kézhezvételtől számított 14 napon belül sértetlenül, számlával együtt kell visszajuttatni a Laptopszalon Kft. címére.
Figyelem! A visszajuttatás költsége a vevőt terheli!
 

Az új kerékpáromhoz további kiegészítőkre lenne szükségem. Ezeket is megvásárolhatom a biciklikk-nél?

Természetesen, az általunk forgalmazott kerékpárokhoz vásárolhatók különböző kiegészítők. Ezeket a webáruházunk Kiegészítők menüpontjában találod. Amennyiben olyan termékre lenne szükséged, amely nem található meg kínálatunkban, kérünk vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és amennyiben beszerezhető a termék, adunk árajánlatot rá.
 

Milyen formában kapom meg a kerékpárt?

A kerékpárokat összeszerelés, beállítás után helyezzük vissza egy dobozba (Előfordulhat, hogy a termék nem a saját dobozába kerül vissza).

A kormány lesz elfordítva, a pedálok kitekerve és adott esetben az első kerék kiszerelve. Ezen dolgok visszeszerelése a vásárló feladata. BMX kerékpároknál a pegeket (ugrálókat), gyermek kerékpároknál a pótkereket is leszereljük.

A kormányhoz 5-ös vagy 6-os imbuszkulcs szükséges, a pedálokat 15-ös villáskulccsal tudod meghúzni.. A pedálok betekerésénél figyelned kell, hogy a jobb oldalra a jobb oldali pedált (right felirat), a bal oldalra a bal oldali pedált (left felirat) tekerd! Az első kerekek visszaszereléséhez is 15-ös villáskulcs szükséges, ha esetleg nem lenne gyorszáras. A BMX kerékpároknál leszereljük a pegeket (ugrálókat), ehhez 15-ös, 17-es, vagy 19-es csőkulcsra lesz szükséged. Ha kérdésed lenne a kerékpár összeszerelésével kapcsolatban, keress minket bizalommal elérhetőségeinken.


Hogyan válasszak megfelelő vázméretet?

Lásd, méretválasztási menüpont.
 

Karban kell tartani a kerékpárt?

IGEN! Minden gépet - legyen az autó, tévé, kerékpár – rendszeresen karban kell tartani.

A guminyomást ellenőrizd kb 2-3 hetente (a gumi oldalfalán találod feltüntetve a megfelelő nyomásértéket). Meglazult  csavarok esetén húzd meg azokat (persze amihez nem kell speciális szerszám). A láncot megfelelő műszerolajjal, vagy speciális KERÉKPÁR LÁNC spray-vel kezeld. Egyéb más munkák esetén keress fel egy kerékpár szervízt!
 

Hogyan tisztítsam helyesen a kerékpáromat?

Tiszta száraz ruhával töröld át, makacs szennyeződés esetén vízzel is tisztíthatod, azonban tilos a csapágyak környékén magasnyomású vízsugarat használni!